Co trzeba wiedzieć, żeby sprzedawać? – Czego potrzebują klienci i na czym najbardziej im zależy. A jak się tego dowiedzieć? – Słuchając tego, co mówią. Można ich o to zapytać, ale można też poszukać opinii, którymi sami się dzielą. Nie bez powodu monitorowanie wypowiedzi konsumentów w Internecie nazywa się “social listening”. To słuchanie tego co i w jaki sposób mówią klienci – bo w ich wypowiedziach można wyczytać bezcenne insighty.
Badania wizerunku
Wnioski z badań wizerunku pracodawcy są ważne zarówno przy planowaniu działań marketingowych na zewnątrz firmy, przy pozyskiwaniu kandydatów do pracy, ale także do działań wewnątrz Twojego zespołu. Pozwalają monitorować to jak firma postrzegana jest przez Twoich pracowników, przez rynek i w ogólnej opinii.
Jak postrzegana jest marka pracodawcy Twojej firmy? Co myślą o niej pracownicy, klienci i rynek? Co wpływa na opinie?
Nie zgaduj – po prostu sprawdź. Dzięki tej wiedzy możesz zarządzać wizerunkiem Twojej firmy wewnątrz i na zewnątrz.
Badanie wizerunku pracodawcy to ważne źródło informacji o tym jak postrzegana jest firma i czy opinia na jej temat jest spójna ze strategią i celami, oraz w jaki sposób wpływa na potencjał rekrutacyjny i stabilność Twojego zespołu.
Do czego przydadzą Ci się wnioski z takich badań?
- do weryfikacji wizerunku firmy ze strategią i celami
- do planowania działań Employer Branding
- do monitorowania opinii klientów i pracowników
- do planowania działań marketingowych
Jak wyglądają etapy współpracy z nami?
1. Diagnoza
Określenie celu badania, diagnoza potrzeb i dobór metody
2. Narzędzie
Zaprojektowanie badania, które przyniesie efekty
3. Badanie
Realizacja badania dopasowanego do specyfiki i możliwości firmy
4. Wyniki
Analiza i opracowanie wyników badania
5. Rekomendacje
Wnioski w postaci zrozumiałego i czytelnego raportu
6. Warsztat
Omówienie wyników i wniosków w ramach konsultacji
W jakich obszarach HR i EB planujesz działania?
Nasze podpowiedzi mogą ułatwić Ci wskazanie tematów, w których możemy Cię wesprzeć:
- Motywacja i zaangażowanie
- Satysfakcja i lojalność
- Autonomia i samodzielność w pracy
- Innowacyjność i kreatywność
- Entry, stay & exit interviews
- Wizerunek firmy w oczach pracowników i klientów
- Komunikacja wewnętrzna
- Otwartość na zmiany i elastyczność
- Relacje z przełożonymi współpracownikami
Umów się na bezpłatną diagnozę potrzeb
Pokonuj wyzwania biznesowe w oparciu o wnioski z naszych badań
Ustalamy cel, stawiamy właściwe pytania, przeprowadzamy badanie, analizujemy wyniki i wyciskamy z nich esencję. Dostajesz od nas odpowiedzi, insighty, wnioski, wskazówki. Efekt? Łatwiej jest podejmować trafne decyzje biznesowe.