Co trzeba wiedzieć, żeby sprzedawać? – Czego potrzebują klienci i na czym najbardziej im zależy. A jak się tego dowiedzieć? – Słuchając tego, co mówią. Można ich o to zapytać, ale można też poszukać opinii, którymi sami się dzielą. Nie bez powodu monitorowanie wypowiedzi konsumentów w Internecie nazywa się “social listening”. To słuchanie tego co i w jaki sposób mówią klienci – bo w ich wypowiedziach można wyczytać bezcenne insighty.
HR Interviews
Opracowanie dobrych scenariuszy rozmów z pracownikami to sztuka. Wymaga umiejętności zadawania pytań i strukturyzowania rozmowy. Pomagamy działom HR w opracowaniu takich narzędzi – Entry, stay & exit interviews, które ułatwiają pracę i dostarczają wartościowych informacji.
Jakie pytania zawrzeć w HR Interviews? Jak opracować strukturę kwestionariusza rozmowy, żeby był efektywnym i skutecznym narzędziem pracy działu HR?
Nie zgaduj – sięgnij po sprawdzone metody. Dzięki naszemu wsparciu możesz pracować wykorzystując skuteczne narzędzia wywiadów HR.
Prowadzenie HR Interviews to nie tylko doświadczenie i kompetencje z dziedziny HR. Znaczenie mają także dobre narzędzia, które ułatwiają pracę i gwarantują wartościowe efekty.
Do czego przydadzą Ci się kwestionariusze HR Interviews?
- do prowadzenia dobrze przygotowanych metodologicznie wywiadów pogłębionych z kandydatami do pracy
- do prowadzenia dobrze przygotowanych metodologicznie wywiadów pogłębionych z pracownikami na różnym etapie ich ścieżki kariery w firmie
- do pozyskiwania wartościowego feedback’u od pracowników, z którymi firma się rozstaje
Jak wyglądają etapy współpracy z nami?
1. Diagnoza
Określenie celu badania, diagnoza potrzeb i dobór metody
2. Narzędzie
Zaprojektowanie badania, które przyniesie efekty
3. Badanie
Realizacja badania dopasowanego do specyfiki i możliwości firmy
4. Wyniki
Analiza i opracowanie wyników badania
5. Rekomendacje
Wnioski w postaci zrozumiałego i czytelnego raportu
6. Warsztat
Omówienie wyników i wniosków w ramach konsultacji
W jakich obszarach HR i EB planujesz działania?
Nasze podpowiedzi mogą ułatwić Ci wskazanie tematów, w których możemy Cię wesprzeć:
- Motywacja i zaangażowanie
- Satysfakcja i lojalność
- Autonomia i samodzielność w pracy
- Innowacyjność i kreatywność
- Entry, stay & exit interviews
- Wizerunek firmy w oczach pracowników i klientów
- Komunikacja wewnętrzna
- Otwartość na zmiany i elastyczność
- Relacje z przełożonymi współpracownikami
Umów się na bezpłatną diagnozę potrzeb
Pokonuj wyzwania biznesowe w oparciu o wnioski z naszych badań
Ustalamy cel, stawiamy właściwe pytania, przeprowadzamy badanie, analizujemy wyniki i wyciskamy z nich esencję. Dostajesz od nas odpowiedzi, insighty, wnioski, wskazówki. Efekt? Łatwiej jest podejmować trafne decyzje biznesowe.