Co trzeba wiedzieć, żeby sprzedawać? – Czego potrzebują klienci i na czym najbardziej im zależy. A jak się tego dowiedzieć? – Słuchając tego, co mówią. Można ich o to zapytać, ale można też poszukać opinii, którymi sami się dzielą. Nie bez powodu monitorowanie wypowiedzi konsumentów w Internecie nazywa się “social listening”. To słuchanie tego co i w jaki sposób mówią klienci – bo w ich wypowiedziach można wyczytać bezcenne insighty.
Analiza behawioralna
Analiza behawioralna to wyjątkowe badania pozwalające na głębsze zrozumienie zachowań klientów. Nie bazuje na deklaracjach, ale na obserwacji i analizie prawdziwych zachowań, zwyczajów, postaw, które wpływają na decyzje zakupowe konsumentów.
Dlaczego klienci decydują się kupić dany produkt lub usługę? Co wpływa na ich decyzje? Jakie potrzeby i pragnienia nimi kierują? Jak możesz te potrzeby zaadresować?
Nie zgaduj – po prostu sprawdź. Dzięki tej wiedzy możesz rozwijać przyjazne, intuicyjne, a przede wszystkim działające produkty cyfrowe, które mają dobrą konwersję.
Analiza behawioralna to możliwość zrozumienia z czego wynikają konkretne zachowania i decyzje zakupowe. W jaki sposób klienci te decyzje podejmują, w jakich okolicznościach, jakie są motywatory ich działań – te wszystkie informacje pozwalają “wejść w buty” klienta, przyjąć jego punkt widzenia i lepiej odpowiedzieć na jego realne potrzeby.
Do czego przydadzą Ci się wnioski z takich badań?
- do optymalizacji ścieżki klienta w Twoim e-commerce
- do projektowania nowych e-sklepów lub aplikacji
- do testowania makiet rozwiązań cyfrowych
- do zwiększania konwersji w Twoich produktach cyfrowych
Jak wyglądają etapy współpracy z nami?
1. Diagnoza
Określenie celu badania, diagnoza potrzeb i dobór metody
2. Narzędzie
Zaprojektowanie badania, które przyniesie efekty
3. Badanie
Realizacja badania dopasowanego do specyfiki i możliwości firmy
4. Wyniki
Analiza i opracowanie wyników badania
5. Rekomendacje
Wnioski w postaci zrozumiałego i czytelnego raportu
6. Warsztat
Omówienie wyników i wniosków w ramach konsultacji
W jakich obszarach User Experience planujesz działania?
Nasze podpowiedzi mogą ułatwić Ci wskazanie tematów, w których możemy Cię wesprzeć:
- projektowanie ścieżki klienta w nowym sklepie lub aplikacji
- audyt sklepu lub aplikacji pod kątem użyteczności i funkcjonalności
- optymalizacja produktu pod nową grupę docelową
- planowanie nowych funkcjonalności dla aktualnych użytkowników
- poprawa konwersji w moim sklepie lub aplikacji
- mapowanie ścieżki klienta w moim sklepie lub aplikacji
Umów się na bezpłatną diagnozę potrzeb
Pokonuj wyzwania biznesowe w oparciu o wnioski z naszych badań
Ustalamy cel, stawiamy właściwe pytania, przeprowadzamy badanie, analizujemy wyniki i wyciskamy z nich esencję. Dostajesz od nas odpowiedzi, insighty, wnioski, wskazówki. Efekt? Łatwiej jest podejmować trafne decyzje biznesowe.