Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂 16 lipca, 13:30 – 16:00 Chcesz ciekawie, prosto i zrozumiale pokazywać dane? Zależy Ci, żeby to było estetyczne i wartościowe? Możesz nauczyć się podstaw wizualizacji danych na wykresach. Co zyskasz dzięki warsztatowi? #DealWithData Wyciskaj z danych wartość. Warsztat prowadzą: dr Anna Martens Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym… …
Szkolenia dedykowane dla firm i instytucji – z dopasowanym programem, odpowiadającym potrzebom uczestników szkolenia.
Kiedy szkolenie dedykowane jest najlepszą opcją?
Wiele firm zgłasza się do nas po tzw. szkolenie szyte na miarę. Co to znaczy? Najczęściej oznacza to, że z wachlarza naszych szkoleń tworzymy zakres, który idealnie wpisuje się w potrzeby zespołu, który mamy szkolić.
Szkolenie jest inwestycją i ma podnosić umiejętności zespołu. Dlatego szkolenia zamknięte projektujemy tak, żeby w trakcie pracować nad konkretnym projektem, z którym mierzy się w tej chwili Twoja firma. Naszym zadaniem jest pomóc Wam zrealizować projekt, jednocześnie ucząc jak w przyszłości radzić sobie z takimi zadaniami.
Dzięki temu uczestnicy nie są „tylko” na szkoleniu, ale pracują nad swoimi zadaniami. Realizują z nami swój projekt. Cały zespół od razu wdraża zdobyte umiejętności i może je sprawdzić w praktyce.
Forma szkoleń
Szkolenia mogą być na żywo (w siedzibie Twojej firmy lub w wynajętej sali szkoleniowej) lub online (na wybranej platformie – np. Google Meet lub Zoom).
Tematyka szkoleń
- BADANIA MARKETINGOWE – między innymi tworzenie ankiet elektronicznych, prowadzenie wywiadów pogłębionych, projektowanie innych typów badań, przygotowanie do badania klientów, ważne zasady współpracy z agencjami badawczymi
- DATA STORYTELLING – planowanie struktury prezentacji, analiza i interpretacja danych, wizualizacja danych, struktura argumentacji, opracowanie prezentacji z fokusem na odbiorcę, różne formy prezentacji danych zależnie od okoliczności, np. prezentacja przed inwestorem, prezentacja przed zarządem, raportowanie
- UMIEJĘTNOŚCI BADAWCZE DLA HR – badania jakościowe w HR, podejście badawcze do entry, stay i exit interviews, projektowanie badań motywacji pracowników
Proces szkolenia i wdrażania nowych umiejętności
Wiemy, że szkolenia to czas, który pracownicy „wyjmują” z firmy. Dlatego nasze szkolenia mają maksymalnie praktyczny charakter. Planujemy je tak, żeby w trakcie szkolenia realizowane były zadania związane z tematem, którego uczymy. Dzięki początkowej diagnozie potrzeb i opracowaniu dedykowanego programu, mamy pewność, że treści szkolenia idealnie wpisują się w Twoje oczekiwania co do tej inwestycji.
Ale to nie wszystko! Atutem naszych szkoleń, cenionym przez naszych Klientów, jest sesja feedbackowa, na której sprawdzamy wdrożenie zdobytych umiejętności. Dzięki temu wszyscy mamy pewność, że szkolenie przyniosło realne efekty.
1. Diagnoza potrzeb
Celem diagnozy jest określenie poziomu wiedzy i potrzeb – dzięki temu tworzymy bardziej dopasowany program warsztatu.
2. Dedykowane warsztaty
Pracujemy na codziennych case’ach i wyzwaniach zawodowych uczestników szkolenia – od razu mogą zastosować wiedzę w praktyce
3. Wdrożenie nowej wiedzy
Uczestnicy dostają konkretne zadania, a efekty sprawdzamy na kolejnym warsztacie i na bieżąco dajemy feedback. To sprawia, że nasze szkolenia są efektywne.
4. Ewaluacja umiejętności
Dwa tygodnie po szkoleniu spotykamy się, żeby sprawdzić efekty i odpowiedzieć na dodatkowe pytania, dając dokładne wskazówki na przyszłość.
5. Konsultacje eksperckie
Pozostajemy w kontakcie z firmą – w razie potrzeby wspieramy ekspercką wiedzą w ramach konsultacji na życzenie.
Warianty współpracy
Sesje dedykowane
To warsztat dedykowany dla działów potrzebujących rozwijać umiejętności z wybranego zakresu tematycznego, ze szczególnym naciskiem na wybrane kompetencje, praca na konkretnych case’ach działu, kadry, zespołu, który szkolimy w cyklu 3-5 sesji warsztatowych. Na koniec sesja zamykająca z prezentacją realizowanych przez uczestników zadań, dodatkowe 1,5 godz. konsultacji trzy tygodnie po zakończeniu cyklu sesji.
Celem cyklu sesji jest wypracowanie nowych umiejętności z wybranego zakresu tematycznego i przećwiczenie ich w praktyce.
Sesje indywidualne
To warsztat dedykowany dla specjalistów, którzy potrzebują pogłębić wiedzę i umiejętności z wybranego zakresu tematycznego, praca na konkretnych case’ach uczestnika. Cykl – 3 sesji warsztatowych online, dodatkowe 1,5 godz. konsultacji dwa tygodnie po zakończeniu cyklu sesji.
Celem cyklu sesji jest wypracowanie umiejętności dedykowanych określonym potrzebom uczestnika szkolenia.
Jeśli wiesz, że Twój zespół ma przed sobą wyzwanie związane z badaniami marketingowymi, analizą i wizualizacją danych lub opracowaniem prezentacji albo raportu – zainwestuj w szkolenie, które jednocześnie jest realizacją tego projektu.
Zyskujecie nowe umiejętności i zrealizowany projekt. To inwestycja, która się opłaca.