Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂
25, 26, 27 marca – trzydniowy warsztat online
Zapraszamy na warsztat praktyczny z tworzenia ankiet, na którym dowiesz się jak planować wartościowe badania. Nauczysz się prostych zasad, dzięki którym Twoje ankiety elektroniczne będą dobrze zaprojektowane i efektywne.
Co zyskasz dzięki szkoleniu?
- przeprowadzimy Cię krok po kroku przez planowanie, przygotowanie i realizację ankiety elektronicznej oraz wyciąganie wniosków z jej wyników
- pokażemy Ci jak zaplanować strukturę kwestionariusza ankiety
- nauczymy Cię jak formułować pytania i na jakie błędy uważać
- przećwiczymy różne warianty i typy pytań w kwestionariuszach ankiet
- przekażemy Ci podstawowe zasady interpretowania wyników
- damy Ci zestaw zasad komunikowania insight’ów z tych badań
- 9 godzin merytoryki, ćwiczeń i case studies
- workbook do samodzielnej pracy
- materiały dodatkowe – wskazówki na teraz i na przyszłość
- 🎁BONUS: bezpłatne 45 minut indywidualnej konsultacji
#DealWithData
Wyciskaj z danych wartość.
Dla kogo szczególnie jest ten warsztat?
➔ specjaliści ds. marketingu szukający insight’ów konsumenckich
➔ specjaliści ds. sprzedaży badający opinie klientów
➔ agencje marketingowe pozyskujące dane o konsumentach dla swoich klientów
➔ specjaliści ds. obsługi klienta badający satysfakcję klientów
Warsztat prowadzą:
dr Anna Martens
Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).
dr Elżbieta Inglot-Brzęk
Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.