Czy wartość Twojej pracy z analizą danych może być oczywista dla wszystkich? Może. Pytanie czy jest.
Analizy danych mogą czasem przytłaczać złożonością i ilością informacji. Jeśli Twoi odbiorcy nie są specjalistami w dziedzinie analizy danych, istnieje ryzyko, że stracisz ich uwagę w gąszczu skomplikowanych informacji. Dlatego właśnie warto zadbać o klarowność prezentacji. Nawet najbardziej złożone dane mogą być zrozumiałe i przystępne dla każdego odbiorcy, niezależnie od poziomu jego zaawansowania w analizie danych.
Jak prezentować analizy, żeby Twoja praca była doceniana? Jak planować opowieść o danych, żeby utrzymać uwagę odbiorcy i odpowiedzieć na niezadane jeszcze pytania?
Opowiemy o prostych metodach, które poprawiają efekty prezentacji Twoich wniosków z analizy danych – zapraszamy.
14 marca 2024 r., godz. 18:00
Piąty webinar z cyklu #ZostańTłumaczemDanych
Poprowadzi CEO OnData:
dr Anna Martens
Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).