Być może ten jeden krok dzieli Cię od sukcesu 🙂
Wyjątkowy Masterclass o badaniach dla nie-badaczy
Jak często zadajesz pytania swoim klientom? Z pewnością przydają Ci się na etapie sprzedaży, diagnozy potrzeb czy planowania marketingu. Wystarczy kilka wskazówek, żeby informacje, które zdobywasz były jeszcze ciekawsze i bardziej wartościowe.
25 KWIETNIA 13:00-15:00 zapraszamy na wyjątkowy Masterclass – w ramach naszego Laboratorium Umiejętności Badawczych (LUB) stworzyłyśmy materiał, który sprawi, że zadawanie pytań w Twoim wykonaniu zyska nowy wymiar 🙂
Co zaplanowałyśmy w programie Masterclass?
- ✅ Jak daleko/blisko jest od zwykłej rozmowy do wywiadu pogłębionego
- ✅ Kiedy pytanie „czy” i „dlaczego” nie wchodzi w grę
- ✅ Czym różnią się zwykłe pytania od pytań w badaniach
- ✅ 10 zasad zadawania pytań, dzięki którym zwiększysz swoją skuteczność w wywiadach pogłębionych i nie tylko
- ✅ Jak moderować wywiad, żeby wycisnąć z niego maksimum wartości i nie spalić tematu
- ✅ Kiedy wywiad jest świetnym narzędziem, a do czego absolutnie się nie nadaje
- ✅ Co o wywiadach musisz wiedzieć, żeby robić je dobrze – nawet jak nie jesteś badaczem
Bonusy dla Uczestników, czyli jeszcze więcej wartości:)
🧭 E-BOOK – 10 ZASAD ZADAWANIA PYTAŃ, dzięki którym zwiększysz swoją skuteczność w wywiadach pogłębionych i nie tylko
🧭 VIDEO – Dostęp do nagrania Masterclass „Jak zadawać pytania klientom, żeby zdobyć informacje, których potrzebujesz”
🧭 KOD PROMOCYJNY – 20% rabatu na zakup warsztatu online “Wywiady pogłębione – pytać i słuchać, żeby zrozumieć klienta” 13-15-17 maja 2024
Zarezerwuj swoje miejsce na szkoleniu już dziś:)
Kto poprowadzi wyjątkowy Masterclass?
dr Anna Martens
Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).
dr Elżbieta Inglot-Brzęk
Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.
Zadawanie pytań do perfekcji opanowują dzieci. Z czasem, z upływem lat, zadajemy ich mniej. Ale wciąż są obecne w naszej komunikacji i w naszej pracy. Ich rola jest często niedoceniana. A pytania są świetnym narzędziem badawczym. Służą do prowadzenia wnikliwych rozmów, które w badaniach nazywamy wywiadami pogłębionymi.
Teraz ta wiedza jest na wyciągnięcie ręki! Kup swój „bilet wstępu” na Masterclass w Laboratorium Umiejętności Badawczych:).