Wizualizacja danych na wykresach – warsztat online - onData

Wizualizacja danych na wykresach – warsztat online

Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂


16 lipca, 13:30 – 16:00

Chcesz ciekawie, prosto i zrozumiale pokazywać dane? Zależy Ci, żeby to było estetyczne i wartościowe? Możesz nauczyć się podstaw wizualizacji danych na wykresach.

Co zyskasz dzięki warsztatowi?

  • poznasz podstawowe techniki wizualizacji danych,
  • metody prowadzenia uwagi odbiorcy i tworzenia adnotacji wizualnych,
  • przećwiczysz na przykładach jak stosować te metody w praktyce,
  • zobaczysz jak można te same dane wizualizować na kilka sposobów, zależnie od celu
    i potrzeb

#DealWithData

Wyciskaj z danych wartość.

Dla kogo szczególnie jest ten warsztat?

➔  managerów prezentujących dane, zestawienia i raporty
➔ zespołów przygotowujących raporty z działań
➔ analityków przygotowujących zestawienia danych
➔ specjalistów ds. sprzedaży prezentujący wyniki swoim przełożonym
➔ marketingowców pokazujących dane swoim klientom i szefom
➔ badaczy komunikujących wyniki swoich badań i analiz
➔ startupów przygotowujących się na spotkanie z inwestorem

Warsztat prowadzą:

dr Anna Martens

Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).

dr Elżbieta Inglot-Brzęk

Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.

Mogą Cię zainteresować

Badania marketingowe w B2B – od czego zacząć?

Jak nie przepalić budżetów w badaniach marketingowych B2B? Czy B2B jest bardziej racjonalne w podejmowaniu decyzji? Od czego zacząć badania, żeby nie utonąć w morzu danych i możliwości? Poznaj 4 pierwsze kroki, które pozwolą Ci uniknąć wielu błędów.

Jak zadawać pytania, żeby zdobyć informacje, których potrzebujesz?

Być może ten jeden krok dzieli Cię od sukcesu 🙂 Wyjątkowy Masterclass o badaniach dla nie-badaczy Jak często zadajesz pytania swoim klientom? Z pewnością przydają Ci się na etapie sprzedaży, diagnozy potrzeb czy planowania marketingu. Wystarczy kilka wskazówek, żeby informacje, które zdobywasz były jeszcze ciekawsze i bardziej wartościowe. 25 KWIETNIA 13:00-15:00 zapraszamy na wyjątkowy Masterclass – w ramach naszego Laboratorium Umiejętności Badawczych (LUB) stworzyłyśmy materiał, który sprawi, że zadawanie pytań…

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h