Co trzeba wiedzieć, żeby sprzedawać? – Czego potrzebują klienci i na czym najbardziej im zależy. A jak się tego dowiedzieć? – Słuchając tego, co mówią. Można ich o to zapytać, ale można też poszukać opinii, którymi sami się dzielą. Nie bez powodu monitorowanie wypowiedzi konsumentów w Internecie nazywa się “social listening”. To słuchanie tego co i w jaki sposób mówią klienci – bo w ich wypowiedziach można wyczytać bezcenne insighty.
Badania satysfakcji
Badania satysfakcji dają obraz poziomu zadowolenia pracowników, ich stosunku do firmy, nastawienia, zaangażowania. Zadowoleni pracownicy to bardziej efektywny, współpracujący i zgrany zespół. Dzięki monitorowaniu satysfakcji Twojego zespołu wiesz jak zarządzać jego nastawieniem do pracy i relacjami między pracownikami.
Co wpływa na satysfakcję Twojego zespołu? Jak układają się relacje w grupie i na ile pracownicy są zadowoleni z tego, co robią? Jakie mają opinie i czego potrzebują?
Nie zgaduj – po prostu sprawdź. Dzięki tej wiedzy możesz rozwijać wspaniały zespół, który będzie efektywny i zostanie z Tobą na długo.
Badania potrzeb, oczekiwań i opinii pracowników to metoda pozyskiwania cennych informacji ułatwiających współpracę i zarządzanie. Dzięki tej wiedzy łatwiej planować skuteczne działania HR i EB, ponieważ wiesz jakie motywatory i drivery są ważne dla ludzi, z którymi pracujesz. Możesz dywersyfikować rozwiązania dostosowując je do zachowań i stylów pracy różnych osób, uwzględniając różnorodność w Twoim zespole.
Do czego przydadzą Ci się wnioski z takich badań?
- do opracowywania skutecznych systemów motywacyjnych
- do planowania działań HR, spójnych ze strategią i celami firmy
- do planowania działań Employer Branding
- do planowania mentoringu wewnątrz firmy
- do zarządzania zespołem zgodnie z dynamiką jego poziomu satysfakcji
Jak wyglądają etapy współpracy z nami?
1. Diagnoza
Określenie celu badania, diagnoza potrzeb i dobór metody
2. Narzędzie
Zaprojektowanie badania, które przyniesie efekty
3. Badanie
Realizacja badania dopasowanego do specyfiki i możliwości firmy
4. Wyniki
Analiza i opracowanie wyników badania
5. Rekomendacje
Wnioski w postaci zrozumiałego i czytelnego raportu
6. Warsztat
Omówienie wyników i wniosków w ramach konsultacji
W jakich obszarach HR i EB planujesz działania?
Nasze podpowiedzi mogą ułatwić Ci wskazanie tematów, w których możemy Cię wesprzeć:
- Motywacja i zaangażowanie
- Satysfakcja i lojalność
- Autonomia i samodzielność w pracy
- Innowacyjność i kreatywność
- Entry, stay & exit interviews
- Wizerunek firmy w oczach pracowników i klientów
- Komunikacja wewnętrzna
- Otwartość na zmiany i elastyczność
- Relacje z przełożonymi współpracownikami
Umów się na bezpłatną diagnozę potrzeb
Pokonuj wyzwania biznesowe w oparciu o wnioski z naszych badań
Ustalamy cel, stawiamy właściwe pytania, przeprowadzamy badanie, analizujemy wyniki i wyciskamy z nich esencję. Dostajesz od nas odpowiedzi, insighty, wnioski, wskazówki. Efekt? Łatwiej jest podejmować trafne decyzje biznesowe.