Co trzeba wiedzieć, żeby sprzedawać? – Czego potrzebują klienci i na czym najbardziej im zależy. A jak się tego dowiedzieć? – Słuchając tego, co mówią. Można ich o to zapytać, ale można też poszukać opinii, którymi sami się dzielą. Nie bez powodu monitorowanie wypowiedzi konsumentów w Internecie nazywa się “social listening”. To słuchanie tego co i w jaki sposób mówią klienci – bo w ich wypowiedziach można wyczytać bezcenne insighty.
Badania satysfakcji i NPS
Badania satysfakcji i NPS cieszą się dużą popularnością. Dlaczego? Ponieważ służą do monitorowania poziomu zadowolenia aktualnych klientów – a to bardzo ważny wskaźnik. Dzięki niemu możesz zareagować, zanim odpływ klientów stanie się trendem, a nie incydentem. Możesz na bieżąco weryfikować poziom satysfakcji i dbać o jego utrzymanie lub poprawę.
Jak Twoi klienci oceniają współpracę z Twoją firmą? Czy są zadowoleni i gotowi polecać Twoją ofertę? Czy masz zbudowane dobre relacje z klientami?
Nie zgaduj – po prostu sprawdź. Dzięki tej wiedzy możesz rozwijać firmę, która dba o swoich klientów i ich zadowolenie.
Badania satysfakcji i NPS to metoda pozyskiwania cennych informacji ułatwiających szybkie działania w ramach bieżącej obsługi klienta. To bieżące monitorowanie poziomu zadowolenia klientów i dbania o to, żeby chcieli z Tobą zostać.
Do czego przydadzą Ci się wnioski z takich badań?
- do planowania komunikacji marketingowej do Twoich klientów
- do analizowania i poprawiania działań w obsłudze klienta
- do monitorowania poziomu lojalności i zadowolenia aktualnych klientów
- do utrzymywania pozytywnych relacji z Twoimi klientami
Jak wyglądają etapy współpracy z nami?
1. Diagnoza
Określenie celu badania, diagnoza potrzeb i dobór metody
2. Narzędzie
Zaprojektowanie badania, które przyniesie efekty
3. Badanie
Realizacja badania dopasowanego do specyfiki i możliwości firmy
4. Wyniki
Analiza i opracowanie wyników badania
5. Rekomendacje
Wnioski w postaci zrozumiałego i czytelnego raportu
6. Warsztat
Omówienie wyników i wniosków w ramach konsultacji
W jakich obszarach badań marketingowych planujesz działania?
Nasze podpowiedzi mogą ułatwić Ci wskazanie tematów, w których możemy Cię wesprzeć:
- Badanie opinii i oczekiwań klientów
- Badanie potrzeb i potencjału przed wprowadzeniem nowych produktów, usług
- Badanie satysfakcji i NPS
- Analiza behawioralna – czyli zrozumieć zachowania konsumentów
- Badanie tajemniczego klienta w punktach sprzedaży
- Badanie tajemniczego klienta biura obsługi klientów
Umów się na bezpłatną diagnozę potrzeb
Pokonuj wyzwania biznesowe w oparciu o wnioski z naszych badań
Ustalamy cel, stawiamy właściwe pytania, przeprowadzamy badanie, analizujemy wyniki i wyciskamy z nich esencję. Dostajesz od nas odpowiedzi, insighty, wnioski, wskazówki. Efekt? Łatwiej jest podejmować trafne decyzje biznesowe.