Co trzeba wiedzieć, żeby sprzedawać? – Czego potrzebują klienci i na czym najbardziej im zależy. A jak się tego dowiedzieć? – Słuchając tego, co mówią. Można ich o to zapytać, ale można też poszukać opinii, którymi sami się dzielą. Nie bez powodu monitorowanie wypowiedzi konsumentów w Internecie nazywa się “social listening”. To słuchanie tego co i w jaki sposób mówią klienci – bo w ich wypowiedziach można wyczytać bezcenne insighty.
User interviews
User Interviews to wywiady pogłębione dotyczące używania produktów cyfrowych. W projektowanie sklepów i aplikacji, a także w optymalizowaniu już istniejących produktów, User Interviews mogą odegrać istotną rolę – pozwalają zrozumieć dlaczego w taki, a nie inny sposób użytkownicy korzystają z narzędzia, czego od niego oczekują i jakie mają opinie.
Jak Twoi klienci poruszają się po Twoim e-sklepie lub aplikacji? Czy korzystanie z Twojego produktu jest dla nich wygodne, przyjazne? Czego oczekiwaliby, jak reagują na to co widzą?
Nie zgaduj – po prostu sprawdź. Dzięki tej wiedzy możesz rozwijać przyjazne, intuicyjne, a przede wszystkim działające produkty cyfrowe, które mają dobrą konwersję.
User Interviews to metoda pozyskiwania cennych informacji dzięki współpracy z potencjalnymi użytkownikami. To oni są Twoim docelowym klientem, więc ich spostrzeżenia, zachowania, zwyczaje i opinie są receptą na sukces Twoich działań.
Do czego przydadzą Ci się wnioski z takich badań?
- do optymalizacji ścieżki klienta w Twoim e-commerce
- do projektowania nowych e-sklepów lub aplikacji
- do testowania makiet rozwiązań cyfrowych
- do zwiększania konwersji w Twoich produktach cyfrowych
Jak wyglądają etapy współpracy z nami?
1. Diagnoza
Określenie celu badania, diagnoza potrzeb i dobór metody
2. Narzędzie
Zaprojektowanie badania, które przyniesie efekty
3. Badanie
Realizacja badania dopasowanego do specyfiki i możliwości firmy
4. Wyniki
Analiza i opracowanie wyników badania
5. Rekomendacje
Wnioski w postaci zrozumiałego i czytelnego raportu
6. Warsztat
Omówienie wyników i wniosków w ramach konsultacji
W jakich obszarach User Experience planujesz działania?
Nasze podpowiedzi mogą ułatwić Ci wskazanie tematów, w których możemy Cię wesprzeć:
- projektowanie ścieżki klienta w nowym sklepie lub aplikacji
- audyt sklepu lub aplikacji pod kątem użyteczności i funkcjonalności
- optymalizacja produktu pod nową grupę docelową
- planowanie nowych funkcjonalności dla aktualnych użytkowników
- poprawa konwersji w moim sklepie lub aplikacji
- mapowanie ścieżki klienta w moim sklepie lub aplikacji
Umów się na bezpłatną diagnozę potrzeb
Pokonuj wyzwania biznesowe w oparciu o wnioski z naszych badań
Ustalamy cel, stawiamy właściwe pytania, przeprowadzamy badanie, analizujemy wyniki i wyciskamy z nich esencję. Dostajesz od nas odpowiedzi, insighty, wnioski, wskazówki. Efekt? Łatwiej jest podejmować trafne decyzje biznesowe.