Co trzeba wiedzieć, żeby sprzedawać? – Czego potrzebują klienci i na czym najbardziej im zależy. A jak się tego dowiedzieć? – Słuchając tego, co mówią. Można ich o to zapytać, ale można też poszukać opinii, którymi sami się dzielą. Nie bez powodu monitorowanie wypowiedzi konsumentów w Internecie nazywa się “social listening”. To słuchanie tego co i w jaki sposób mówią klienci – bo w ich wypowiedziach można wyczytać bezcenne insighty.
Data storytelling
Storytelling danych to umiejętność opowiadania historii ukrytych w danych
w prostej i angażującej narracji. To sztuka komunikowania wyników analiz tak, żeby odbiorca mógł zrozumieć ich wartość, wyciągnąć klarowne wnioski i podjąć świadome decyzje. To w końcu umiejętność pokazywania wartości własnej pracy, dzięki temu, że odbiorca ma łatwość w dekodowanie tego, co ważne i na co powinien zwrócić uwagę.
Zakres tematyczny:
Komunikacja i percepcja
Skuteczna komunikacja, czyli co należy wiedzieć o tym jak słuchamy i co zapamiętujemy.
Dane i wykresy
Nadawanie danym sensu, czyli jak wizualizować dane i nie popełniać błędów.
Analiza i interpretacja
Rozumienie danych, czyli nie chodzi tylko o wyniki, ale o wnioski i rekomendacje.
Przekaz i scenariusz
Plan to podstawa skutecznej komunikacji i prezentacji danych. W jaką podróż zabierzesz swojego odbiorcę?
Prezentacja
Efektywny storytelling danych – dane, narracja i wizualizacja. Ćwicz i testuj.
Komu najbardziej przydadzą się te umiejętności?
- managerom
- analitykom danych
- specjalistom ds. marketingu
- kierownikom raportującym dane do zarządów
- specjalistom ds. sprzedaży
Szkolenia OnData to nie jest kolejny certyfikat do kolekcji. Nasze szkolenia to praktyczne warsztaty z metodą wdrożenia nowych umiejętności.
Szkolimy z tego na czym znamy się najlepiej – badania, dane, komunikacja i prezentacja to nasze know-how poszerzane i ulepszane od ponad 23 lat.
Standardy naszych szkoleń i warsztatów
Zasada 3 x Z
Zrozum. Zastosuj. Zweryfikuj. Nauka na praktycznych przykładach, na bazie codziennych wyzwań zawodowych. Bieżące weryfikowanie efektów i ewaluacja umiejętności.
Małe grupy
Pracujemy w grupach 6-10 osób. Dzięki temu warsztaty są bardziej efektywne. Oferujemy również indywidualne konsultacje.
Na żywo i online
Szkolenia prowadzimy na żywo, ale możliwe są też spotkania online. Formę, zakres i szczegóły programu ustalamy indywidualnie z klientami. Szkolimy po polsku, angielsku i francusku.