Webinary - onData
Szkolenia

Webinary

Szkolenia online, najczęściej bezpłatne, na których dzielimy się wiedzą, doświadczeniem i ciekawymi case study.


Najbliższe terminy i tematy webinarów

Cykl webinarów #ZostańTłumaczemDanych

Odkryj potencjał Twoich danych i pokaż go światu!
5 webinarów to 5 kroków do skutecznej komunikacji danych.

Proste zasady, sprawdzone techniki, ciekawe case’y. Pierwsze kroki do zostania Tłumaczem Danych. W cyklu webinarów dzielimy się najważniejszymi tipami, które ułatwiają komunikowanie danych i sprawiają, że Twoi odbiorcy będą słuchać z uwagą.

Zapisz daty już dziś, żeby nie przeoczyć kolejnych spotkań 🙂

16 listopada 2023 r. 18:00

Dogadaj się z danymi!
5 tipów, żeby nie utonąć w morzu danych

Dane nas otaczają, pływamy w nich, jest ich mnóstwo. Jak się w tym nie pogubić?
Czy można dogadać się z danymi? Sprawdźmy!


14 grudnia 2023 r. 18:00

Słuchaj, żeby Ciebie wysłuchali 3 kroki do zdobycia uwagi odbiorcy

Prezentujesz dane klientom, przełożonym, zarządom? Masz czasem wrażenie, że tracisz ich uwagę?
Słuchanie o danych wymaga skupienia – czy to się w ogóle może udać? Mamy na to sprawdzone sposoby.


18 stycznia 2024 r. 18:00

Zostań Tłumaczem Danych Wizualizacja danych z efektem WOW

Czy wiesz jak proste wykresy i tabele zamienić w dzieło sztuki? Nie chodzi o to, żeby zachwycały jak eksponaty w muzeum. Chodzi o to czy ich estetyka przyciąga wzrok i zachęca do zapoznania się z nimi bliżej.
Dowiedz się co wpływa na skuteczność i atrakcyjność wizualizacji danych – zapraszamy.


22 lutego 2024 r. 18:00

4 supermoce Storytellera Danych
Czy skomplikowane liczby mogą być lekkostrawne?

Skomplikowane dane, złożone liczby – potrafią zniechęcić do zagłębienia się w sens przekazu. Jak je opowiedzieć, żeby zadziałać na wyobraźnię odbiorców?
4 supermoce Storytellera Danych to opowieść o tym, jak opowiadać liczby – zapraszamy.


14 marca 2024 r. 18:00

Quo vadis z Twoją prezentacją? 5 rad jak pokazać wartość Twojej pracy z analizą danych

Czy wartość Twojej pracy z analizą danych może być oczywista dla wszystkich? Może. Pytanie czy jest.
Opowiemy o prostych metodach, które poprawiają efekty prezentacji Twoich wniosków z analizy danych – zapraszamy.


Nie wiesz jakich szkoleń potrzebujesz?

Klienci o OnData

“Na początku do badań podchodziłem dość sceptycznie, ale już po kilku rozmowach, a następnie realizacjach zdałem sobie sprawę, że jest to NIEZBĘDNA dawka wiedzy, która pomoże Ci np. w podbijaniu nowych rynków. Firmę OnData cenię za profesjonalizm na każdym etapie współpracy!”

Maciej Zagórowski
Prezes Zarządu FEB

“Współpraca z OnData to gwarancja wysokiej jakości i efektów. Badania i analizy przeprowadzone przez tamtejszych specjalistów były dla nas ważnym źródłem wiedzy, która posłużyła nam do wyciągnięcia odpowiednich wniosków oraz realizacji objętych przez nas celów biznesowych. Rekomendujemy OnData. Na pewno skorzystamy ponownie.”

Łukasz Ożóg
Prezes Zarządu, GRH Polska

“Badania w wykonaniu OnData to świetna robota - nie tylko wyniki, ale też wnioski i rekomendacje. Cenne wskazówki do naszych działań marketingowych. A sama współpraca na wysokim poziomie, szybki kontakt, pozytywne nastawienie i wszystko na czas.”

Gabriel Gwiazdoń
Brand Manager PKL Solina

“Współpraca z OnData to dla mnie przyjemność. Profesjonalne podejście i elastyczność wobec klienta to atuty tej firmy. Zespół OnData pomógł nam w UX projektu aplikacji. Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy, były świetną inspiracją do dalszych działań.”

Bartosz Mateja
Prezes Zarządu ProGrafiX sp. z o.o.

Firma OnData przeprowadziła dla sieci sklepów Ele mele badanie "Tajemniczy klient". Wnioski i rekomendacje, które otrzymaliśmy były bardzo cenne i pozwoliły wdrożyć zmiany zwiększające skuteczność sprzedawców i poprawiające jakość obsługi klienta. OnData pomogła też określić wartości i osobowość naszej marki, dzięki czemu wizerunek budowany w oczach klientów jest bardziej spójny.

Alicja Rydel-Ożóg
Prezes Zarządu

“OnData zrealizowało dla nas badanie UX nowej strony internetowej. Bardzo byliśmy zadowoleni z efektu i współpracy. Eksperci OnData są godni polecenia.”

Karolina Sitarz
Prezes Zarządu

Poznaj nas bliżej

Anna Martens

Specjalista badań UX, CX, komunikacji i sprzedaży

dr Anna Martens

Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Anna Martens

Doradca analityczny

dr Elżbieta Inglot-Brzęk

Wie, jak gromadzić, łączyć i analizować dane pochodzące z różnych źródeł. Zajmuje się doradztwem analitycznym. Doktor nauk społecznych, socjolog, statystyk, wykładowca. Doświadczenie szkoleniowo-dydaktyczne zdobywa nieustannie od 2002 r. Szkoli ze statystyki, analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz metodologii badań. Prowadzi również zajęcia praktyczne i wykłady na studiach magisterskich i doktoranckich.

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h