Quo Vadis z Twoją prezentacją? 5 rad jak pokazać wartość Twojej pracy z analizą danych - onData

Quo Vadis z Twoją prezentacją? 5 rad jak pokazać wartość Twojej pracy z analizą danych

Czy wartość Twojej pracy z analizą danych może być oczywista dla wszystkich? Może. Pytanie czy jest.


Analizy danych mogą czasem przytłaczać złożonością i ilością informacji. Jeśli Twoi odbiorcy nie są specjalistami w dziedzinie analizy danych, istnieje ryzyko, że stracisz ich uwagę w gąszczu skomplikowanych informacji. Dlatego właśnie warto zadbać o klarowność prezentacji. Nawet najbardziej złożone dane mogą być zrozumiałe i przystępne dla każdego odbiorcy, niezależnie od poziomu jego zaawansowania w analizie danych.

Jak prezentować analizy, żeby Twoja praca była doceniana? Jak planować opowieść o danych, żeby utrzymać uwagę odbiorcy i odpowiedzieć na niezadane jeszcze pytania?

Opowiemy o prostych metodach, które poprawiają efekty prezentacji Twoich wniosków z analizy danych – zapraszamy.

14 marca 2024 r., godz. 18:00

Piąty webinar z cyklu #ZostańTłumaczemDanych

Poprowadzi CEO OnData:

dr Anna Martens

Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Mogą Cię zainteresować

Wizualizacja danych na wykresach – warsztat online

Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂 16 lipca, 13:30 – 16:00 Chcesz ciekawie, prosto i zrozumiale pokazywać dane? Zależy Ci, żeby to było estetyczne i wartościowe? Możesz nauczyć się podstaw wizualizacji danych na wykresach. Co zyskasz dzięki warsztatowi? #DealWithData Wyciskaj z danych wartość. Warsztat prowadzą: dr Anna Martens Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym…

Badania marketingowe w B2B – od czego zacząć?

Jak nie przepalić budżetów w badaniach marketingowych B2B? Czy B2B jest bardziej racjonalne w podejmowaniu decyzji? Od czego zacząć badania, żeby nie utonąć w morzu danych i możliwości? Poznaj 4 pierwsze kroki, które pozwolą Ci uniknąć wielu błędów.

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h