Słuchaj, żeby wysłuchali Ciebie. 3 kroki do zdobycia uwagi odbiorcy - onData

Słuchaj, żeby wysłuchali Ciebie. 3 kroki do zdobycia uwagi odbiorcy

Prezentujesz dane klientom, przełożonym, zarządom? Masz czasem wrażenie, że tracisz ich uwagę?


Może zdarza Ci się usłyszeć – „nie o to nam chodziło”? Albo – „darujmy sobie ten wstęp i przejdźmy do konkretów”? To nie koniec wyzwań. Przecież konkurujesz o uwagę odbiorcy z wieloma innymi bodźcami – na telefonach wciąż nowe powiadomienia, w skrzynce mailowej przybywa pilnych wiadomości, lista zadań na ten dzień się wydłuża. Twoi odbiorcy mają głowy pełne myśli i jeśli nawet dadzą radę skoncentrować się na tym co mówisz, to najczęściej niestety nie trwa długo. A Ty masz zaprezentować dane. Słuchanie o danych wymaga uwagi i skupienia.

Czy to się w ogóle może udać? Mamy na to sprawdzone sposoby.

Jeśli chcesz się dowiedzieć jak sprawić, żeby inni chcieli wysłuchać wniosków z Twoich analiz – zapraszamy.

14 grudnia 2023 r., godz. 18:00

Drugi webinar z cyklu #ZostańTłumaczemDanych

Poprowadzi CEO OnData:

dr Anna Martens

Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Mogą Cię zainteresować

Wizualizacja danych na wykresach – warsztat online

Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂 16 lipca, 13:30 – 16:00 Chcesz ciekawie, prosto i zrozumiale pokazywać dane? Zależy Ci, żeby to było estetyczne i wartościowe? Możesz nauczyć się podstaw wizualizacji danych na wykresach. Co zyskasz dzięki warsztatowi? #DealWithData Wyciskaj z danych wartość. Warsztat prowadzą: dr Anna Martens Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym…

Badania marketingowe w B2B – od czego zacząć?

Jak nie przepalić budżetów w badaniach marketingowych B2B? Czy B2B jest bardziej racjonalne w podejmowaniu decyzji? Od czego zacząć badania, żeby nie utonąć w morzu danych i możliwości? Poznaj 4 pierwsze kroki, które pozwolą Ci uniknąć wielu błędów.

Skonsultuj z nami
swoje wyzwania biznesowe.

Wystarczy, że wypełnisz krótki formularz - zaproponujemy Ci najbliższy termin konsultacji i ustalimy jak możemy Cię wesprzeć w rozwoju Twojego biznesu.

home bubble image

Skontaktujemy się z Tobą w 48h