Prezentujesz dane klientom, przełożonym, zarządom? Masz czasem wrażenie, że tracisz ich uwagę?
Może zdarza Ci się usłyszeć – „nie o to nam chodziło”? Albo – „darujmy sobie ten wstęp i przejdźmy do konkretów”? To nie koniec wyzwań. Przecież konkurujesz o uwagę odbiorcy z wieloma innymi bodźcami – na telefonach wciąż nowe powiadomienia, w skrzynce mailowej przybywa pilnych wiadomości, lista zadań na ten dzień się wydłuża. Twoi odbiorcy mają głowy pełne myśli i jeśli nawet dadzą radę skoncentrować się na tym co mówisz, to najczęściej niestety nie trwa długo. A Ty masz zaprezentować dane. Słuchanie o danych wymaga uwagi i skupienia.
Czy to się w ogóle może udać? Mamy na to sprawdzone sposoby.
Jeśli chcesz się dowiedzieć jak sprawić, żeby inni chcieli wysłuchać wniosków z Twoich analiz – zapraszamy.
14 grudnia 2023 r., godz. 18:00
Drugi webinar z cyklu #ZostańTłumaczemDanych
Poprowadzi CEO OnData:
dr Anna Martens
Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym czasie przeprowadziła ponad 7 tys. godzin zajęć, warsztatów i szkoleń. Występuje na konferencjach, eventach biznesowych i branżowych. Posiada certyfikaty UX Researcher Nielsen Norman Group oraz Data Communication Through Storytelling Massachusetts Institute of Technology (MIT).