Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂 16 lipca, 13:30 – 16:00 Chcesz ciekawie, prosto i zrozumiale pokazywać dane? Zależy Ci, żeby to było estetyczne i wartościowe? Możesz nauczyć się podstaw wizualizacji danych na wykresach. Co zyskasz dzięki warsztatowi? #DealWithData Wyciskaj z danych wartość. Warsztat prowadzą: dr Anna Martens Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej Sorbony. Od 2008 roku wykładowca, szkoleniowiec, trener. W tym… …
Wiedza w pigułce
Jak zadawać pytania, żeby zdobyć informacje, których potrzebujesz?
Być może ten jeden krok dzieli Cię od sukcesu 🙂 Wyjątkowy Masterclass o badaniach dla nie-badaczy Jak często zadajesz pytania swoim klientom? Z pewnością przydają Ci się na etapie sprzedaży, diagnozy potrzeb czy planowania marketingu. Wystarczy kilka wskazówek, żeby informacje, które zdobywasz były jeszcze ciekawsze i bardziej wartościowe. 25 KWIETNIA 13:00-15:00 zapraszamy na wyjątkowy Masterclass – w ramach naszego Laboratorium Umiejętności Badawczych (LUB) stworzyłyśmy materiał, który sprawi, że zadawanie pytań… …
Wywiady pogłębione – jak je robić dobrze?
Jak zadawać pytania, żeby zdobyć wartościowe informacje od klientów? Jak rozmawiać z klientami, kiedy szukasz ciekawych wniosków do marketingu? Zadawanie pytań to niby nic trudnego. Ale badanie w formie wywiadu to nie jest zwykła rozmowa. Warto znać podstawowe zasady przygotowania i prowadzenia takich rozmów.
Badania marketingowe w B2B – od czego zacząć?
Jak nie przepalić budżetów w badaniach marketingowych B2B? Czy B2B jest bardziej racjonalne w podejmowaniu decyzji? Od czego zacząć badania, żeby nie utonąć w morzu danych i możliwości? Poznaj 4 pierwsze kroki, które pozwolą Ci uniknąć wielu błędów.
Data Storytelling a klątwa wiedzy
Ile czasu ostatnio zajęło Ci przygotowanie slajdów z wynikami Twoich analiz? Zestawienia, tabele, wykresy 📉 . A potem okazało się, że musisz jeszcze coś poprawić, doprecyzować, uszczegółowić, uzupełnić. Twoi odbiorcy nie zrozumieli lub nie zainteresowali się tym, co mówisz.
Jak przygotować się do współpracy z firmą badawczą?
Wiesz, że potrzebujesz badań, ale nie masz czasu i/lub zasobów w firmie, żeby zrobić je samodzielnie. Nie chcesz przepalić budżetów na kiepskie lub niepotrzebne badania. Szukasz firmy, która przeprowadzi Cię przez labirynt badań. Co warto wiedzieć zanim zaczniesz współpracę z firmą badawczą?
Quo Vadis z Twoją prezentacją? 5 rad jak pokazać wartość Twojej pracy z analizą danych
Czy wartość Twojej pracy z analizą danych może być oczywista dla wszystkich? Może. Pytanie czy jest. Analizy danych mogą czasem przytłaczać złożonością i ilością informacji. Jeśli Twoi odbiorcy nie są specjalistami w dziedzinie analizy danych, istnieje ryzyko, że stracisz ich uwagę w gąszczu skomplikowanych informacji. Dlatego właśnie warto zadbać o klarowność prezentacji. Nawet najbardziej złożone dane mogą być zrozumiałe i przystępne dla każdego odbiorcy, niezależnie od poziomu jego… …
Wywiady pogłębione – pytać i słuchać, żeby zrozumieć klienta
Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂 Jak robić dobre wywiady pogłębione nie będąc badaczem? Jeśli na co dzień kontaktujesz się z klientami, zadajesz pytania i diagnozujesz potrzeby – to jesteś o krok od prowadzenia wartościowych badań marketingowych! Między rozmową z klientem a wywiadem pogłębionym są drobne, ale ważne różnice. Nauczymy Cię jak sprawić, żeby zwykłe rozmowy z klientami zamieniły się w kopalnię wartościowych insightów, dzięki którym zdobędziesz cenne informacje i zrozumiesz perspektywę Twoich klientów.… …