Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂 24, 26, 28 czerwca – trzydniowy warsztat online Zapraszamy na warsztat praktyczny, na którym dowiesz się jak ciekawie i zrozumiale komunikować dane. Nauczysz się prostych zasad, dzięki którym Twoje prezentacje danych, raporty i podsumowania będą trafiały w potrzeby odbiorców. Co zyskasz dzięki szkoleniu? #DealWithData Wyciskaj z danych wartość. Warsztat prowadzą: dr Anna Martens Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora… …
Wiedza w pigułce
4 Supermoce Storytellera Danych. Czy skomplikowane liczby mogą być lekkostrawne?
Czy skomplikowane liczby można opowiadać prosto i ciekawie? Oczywiście. Skomplikowane dane i złożone liczby – potrafią zniechęcić do zagłębienia się w sens przekazu. Jeśli Twój odbiorca na co dzień nie analizuje danych i nie robi obliczeń – możesz stracić jego uwagę na pierwszym zakręcie skomplikowanych danych Twojej prezentacji. Co zrobić, żeby złożone liczby były łatwe do strawienia? Jak opowiedzieć skomplikowane dane, żeby zadziałać na wyobraźnię odbiorców? 4 Supermoce Storytellera Danych to opowieść o tym, jak… …
Zostań Tłumaczem Danych. Wizualizacja danych z efektem WOW
Jak wykresy i tabele zamienić w atrakcyjne wizualnie treści? Czy wiesz jak wykresy i tabele zamienić w porywające treści? Nie chodzi o to, żeby zachwycały jak eksponaty w muzeum. Chodzi o to czy ich estetyka przyciąga wzrok i zachęca do zapoznania się z nimi bliżej. Wizualizacja ma kodować dane tak, żeby nasze oczy mogły je rozpoznać, a mózg zrozumieć. Jak to się robi? Nie musisz być grafikiem, żeby wykorzystywać podstawy projektowania i wizualizacji. Dowiedz się co wpływa na skuteczność i atrakcyjność wizualizacji… …
Słuchaj, żeby wysłuchali Ciebie. 3 kroki do zdobycia uwagi odbiorcy
Prezentujesz dane klientom, przełożonym, zarządom? Masz czasem wrażenie, że tracisz ich uwagę? Może zdarza Ci się usłyszeć – „nie o to nam chodziło”? Albo – „darujmy sobie ten wstęp i przejdźmy do konkretów”? To nie koniec wyzwań. Przecież konkurujesz o uwagę odbiorcy z wieloma innymi bodźcami – na telefonach wciąż nowe powiadomienia, w skrzynce mailowej przybywa pilnych wiadomości, lista zadań na ten dzień się wydłuża. Twoi odbiorcy mają głowy pełne… …
Jak tworzyć ankiety elektroniczne, które dają insight’y? Badania marketingowe – warsztat
Wyciśnijmy z danych to, co najlepsze 🙂 25, 26, 27 marca – trzydniowy warsztat online Zapraszamy na warsztat praktyczny z tworzenia ankiet, na którym dowiesz się jak planować wartościowe badania. Nauczysz się prostych zasad, dzięki którym Twoje ankiety elektroniczne będą dobrze zaprojektowane i efektywne. Co zyskasz dzięki szkoleniu? #DealWithData Wyciskaj z danych wartość. Warsztat prowadzą: dr Anna Martens Specjalizuje się w badaniach User i Customer Experience. Ma tytuł doktora paryskiej… …
Dogadaj się z danymi! 5 tipów, żeby nie utonąć w morzu danych
Dane nas otaczają, pływamy w nich, jest ich mnóstwo. Jak się w tym nie pogubić? W jaki sposób robić selekcję? Skąd wiadomo, które wybrać do prezentacji? Najłatwiej byłoby zapytać dane. Tylko nie ma pewności czy udzielą odpowiedzi:) Czy można dogadać się z danymi? Sprawdźmy! Jeśli chcesz posłuchać jak pływać w morzu danych i bezpiecznie nurkować, wyławiając perły insight’ów do prezentacji danych – zapraszamy. 16 listopada 2023 r. 18:00 pierwszy webinar… …
Segmentacja – narzędzie wspierające skuteczną sprzedaż
Prowadząc biznes z pewnością zauważasz, że część klientów chętniej u Ciebie kupuje, a są tacy, którzy pojawiają się rzadko. Być może widzisz też jakieś tendencje w tym co lepiej się sprzedaje. Czy jednak masz tę wiedzę uporządkowaną na tyle, żeby mogła przynieść Ci więcej korzyści? Segmentacja to metoda, która usprawnia strategię sprzedażową i pozwala zaplanować działania.
Bądź jak Netflix – strategia data-driven nie jest tylko dla gigantów
W badaniu Deloitte zapytano managerów 35 wiodących na rynku firm jakie korzyści w podejmowaniu decyzji biznesowych przynosi im korzystanie z analityki. 49% badanych zwraca uwagę, że analityka pomaga im podejmować lepsze decyzje biznesowe, 16% zaznacza, że dane umożliwiają wybór kluczowych wskaźników działań strategicznych, a 10% uważa, że analityka poprawia relacje z klientami i partnerami biznesowymi.